Co to jest marketing natywny i jego rodzaje
Pojęcie reklamy natywnej często kojarzone jest z artykułami sponsorowanymi. Jest to jednak mylne myślenie. Choć…
Pojęcie reklamy natywnej często kojarzone jest z artykułami sponsorowanymi. Jest to jednak mylne myślenie. Choć…
Dzięki odpowiedniemu RTM możemy zwiększyć zasięgi swojego posta nawet o kilkadziesiąt procent. Zobaczmy, czym jest…
Neuromarketing to nowoczesne podejście do tworzenia strategii i technik marketingowych, opartych na badaniach psychofizjologicznych.
Angielski termin „Evangelism” jest zaczerpnięty od innego słowa, „Evangel”, który przełożony z greki oznacza „dobre…
Marketing wirusowy jest jednym z rodzajów e-reklamy. Polega na stworzeniu okoliczności do tego, by potencjalni…
Marketing etniczny (zwany również marketingiem międzykulturowym) to szczególny rodzaj marketingu, który ma na celu dotarcie…
Growth hacking to technika marketingowa polegająca na przyciągnięciu uwagi nowych użytkowników lub utrzymaniu uwagi tych…
Pozycjonowanie to jeden z prężnie rozwijających się sektorów marketingu internetowego, który bezpośrednio wypływa na popularność…
AMP (Accelerated Mobile Pages) to rozwijana w środowisku open source technologia. W ten sposób każdy…
Eyetracking, inaczej okulografia, jest powszechnym w marketingu badaniem marketingowym, które mierzy zaangażowanie uwagi konsumenta poprzez…