Artykuły

Email marketing – czy warto?

W 1971 roku Ray Tomlinson wysłał pierwszą wiadomość tekstową przez Internet i odtąd email stał się jedną z najważniejszych form komunikacji. Cztery lata później wysłano e-mail masowy, który trafił do 400 odbiorców i zawierał ofertę promocyjną maszyn DMC. W efekcie sprzedano wówczas towar o łącznej wartości 13 milionów dolarów. Mimo popularności portali społecznościowych i różnego rodzaju komunikatorów, email nie został przez nie wyparty i towarzyszy internautom w codziennym życiu – zarówno prywatnym jak i zawodowym. Czytaj dalej “Email marketing – czy warto?” »

Kim jest influencer?

influencer

Photonphoto/bigstockphoto.com

Współczesny marketing nieustannie ulega przemianom ze względu na bardzo silny wpływ mediów społecznościowych. To właśnie na ich bazie powstał nowy rodzaj wpływowych osób, których działanie może wpływać na opinię publiczną. Takie osoby określane są mianem influencerów i najczęściej są to blogerzy lub właściciele popularny kont na różnych kanałach społecznościowych. Wykorzystując zainteresowanie influencerem narodził się nowy rodzaj marketingu, oparty na jednej osoby – internetowym przywódca opinii. Czytaj dalej “Kim jest influencer?” »

Promowanie marki na Snapchacie

logo Snapchata

Rozwój mediów społecznościowych odbywa się bardzo dynamicznie. Trzeba dokładnie śledzić trendy, aby efektywnie wykorzystywać ich potencjał w promowaniu marek. Każde medium inaczej jest odbierane i skierowane jest do innej grupy docelowej. Niezwykle charakterystyczną aplikacją społecznościową jest Snapchat, którego możliwości reklamowe w Polsce stają się coraz większe. Jak można promować produkty i usługi wykorzystując popularne snapy? Czytaj dalej “Promowanie marki na Snapchacie” »

Samodzielne pozycjonowanie

SEO

tashatuvango/bigstockphoto.com

Masz stronę internetową? Chciałbyś ją pozycjonować, ale nie dysponujesz póki co środkami na ten cel? Nic straconego. Możesz samodzielnie rozpocząć pozycjonowanie witryny. Wbrew pozorom, podstawowe działania nie wymagają ogromnej wiedzy, a jedynie trochę cierpliwości i czasu. Czytaj dalej “Samodzielne pozycjonowanie” »

Nowoczesne pozycjonowanie

Google

Są branże, w których sytuacja zmienia się bardzo powoli, są też takie, gdzie wszystko szybko mknie naprzód. Pozycjonowanie stron należy do tego drugiego rodzaju. W tym fachu trzeba nieustannie śledzić zmiany zachodzące w internecie, aby być na bieżąco z wymaganiami stawianymi wobec SEO. Czytaj dalej “Nowoczesne pozycjonowanie” »