Artykuły

Promocja lokalnej firmy w internecie

influencer

Każda firma, bez względu na wielkości, powinna reklamować się w internecie. Możliwość dokładnego ustalenia grona odbiorców pozwoli rozwinąć świadomość istnienia danej marki i zwiększyć zainteresowanie jej ofertą. Koszt reklamy internetowej będzie niewielki, gdyż standardowym sposobem rozliczania są kliknięcia w promowany link. Co ważne, podstawowa kampania nie wymaga dużego zaangażowania i wiedzy marketingowej, a może przynieść spore korzyści dla właściciela małej, lokalnej firmy. Czytaj dalej “Promocja lokalnej firmy w internecie” »

Najważniejsze parametry w marketingu internetowym

Searching Engine Optimizing SEO Browsing Concept

Monitorowanie działań marketingowych ma olbrzymie znaczenie w marketingu i sprzedaży. Aby w pełni wykorzystać potencjał marketingu internetowego, a także zoptymalizować koszty wszystkich kampanii, warto poznać kilka wskaźników, które pomogą w analizie efektywności prowadzonych działań marketingowych. Poniżej znajduje się lista najważniejszych parametrów, które warto znać i analizować: Czytaj dalej “Najważniejsze parametry w marketingu internetowym” »

Co to jest lejek sprzedażowy?

lejek sprzedażowy

Bez względu na rodzaj oferowanych usług, sprzedaż stanowi sedno całej działalności biznesowej. Jednak zanim pojawią się wyniki sprzedażowe konieczne jest wdrożenie różnych działań, by do upragnionej finalizacji sprzedaży faktycznie doszło. Z pomocą do zrozumienia całego zjawiska przychodzi model lejku sprzedażowego, który w jasny sposób obrazuje wszelkie etapy podejmowania decyzji klienta.

Czytaj dalej “Co to jest lejek sprzedażowy?” »

Marketing w małej firmie – samodzielnie czy zlecić?

Pojęcie marketingu jest bardzo szerokie i zawiera się w nim wiele kwestii. Odpowiednia strategia marketingowa to nie tylko przyciąganie nowych klientów, ale także poszukiwanie wciąż nowych rozwiązań, by bardziej ich zadowolić. Poza tym w kwestii marketingu nie można także zapomnieć o samym planowaniu, ustalaniu cen produktów i przede wszystkim o tym, w jaki sposób chce się te produkty sprzedawać. Czytaj dalej “Marketing w małej firmie – samodzielnie czy zlecić?” »

Live-chat na stronie WWW

Każdy sprzedawca wie, że poświęcenie klientom odpowiedniej ilości czasu i uwagi jest bardzo ważne. Obecnie, w dobie ogromnej konkurencji, każda minuta zwłoki może przesądzić o tym, że klient zdecyduje się na usługi innej firmy lub zakupi produkt w innym sklepie. W tym przypadku doskonałym rozwiązaniem okazują się aplikacje typu live-chat, których zadaniem jest usprawnienie komunikacji z klientem. Dzięki takiej aplikacji obsługa klienta będzie o wiele sprawniejsza i bardziej efektywna. W czym więc tkwi fenomen live-chatów? Czytaj dalej “Live-chat na stronie WWW” »