Artykuły

Influencer marketing – jakich błędów nie popełniać?

Skuteczny marketing w dużej mierze polega na szukaniu nowych kanałów dystrybucji – z dużym zasięgiem i jeszcze nie przeładowanych komunikatami. Dlatego, gdy pojawia się jakiś świeży trend w social media, od razu jest wykorzystywany w reklamie. To samo stało się z osobami popularnymi w mediach społeczniściowych, czyli influencerami. Jednak okazuje się, iż samo wybranie influencera z dużą grupą followersów często nie wystarczy i działania marketingowe realizowane z pomocą takiej osoby nie przynoszą efektów. Dlaczego tak się dzieje? Czytaj dalej “Influencer marketing – jakich błędów nie popełniać?” »

Czym jest crawl budget?

Google to marka-symbol, firma, która zdawała się ujarzmiać bezkresy internetu. To mogło być zaskakujące, że mimo tego, iż sieć rozrastała się niesłychanie szybko, boty Google nadążały za jej rozrostem i na bieżąco indeksowały nowe treści. Jednak uległo to zmianie – gigant z Mountain View zaczyna ulegać sile napierającej na niego masy. Roboty indeksujące nie mają już wystarczającego zapasu mocy do regularnego crawlowania po wszystkich stronach i podstronach. To niezwykle istotna informacja dla branży SEO. Wiąże się bezpośrednio z pojęciem “crawl budget”. Czytaj dalej “Czym jest crawl budget?” »