Kampanie linków sponsorowanych Google AdWords

Wśród sposobów pozycjonowania firmy w najbardziej popularnej wyszukiwarce Google wyróżnić można pozycjonowanie tradycyjne, czyli systematyczne dbanie o podnoszenie rankingu strony coraz wyżej w wynikach wyszukiwania, oraz kampanie linków sponsorowanych Google AdWords, które pozwala znaleźć się firmie natychmiast na pierwszych miejscach wyszukiwarki. Czym różnią się dwa typy wynoszenia strony internetowej na szczyty oglądalności internautów?

Pozycjonowanie witryny w wynikach naturalnych jest długotrwałe, ale przy systematycznych działaniach dłużej utrzymuje się w czołówce wyszukiwarek, natomiast kampanie AdWords pozwalają nam za jednorazową opłatą szybko i bez zbędnego trudnego umieścić stronę na górze wyszukiwarki, przy czym, jeśli chcemy w tym miejscu pozostać dłużej – za każdą kolejną kampanię będziemy musieli zapłacić. Linki sponsorowane AdWords są dobrym pomysłem dla tych, którzy mają spory kapitał i którzy wolą zapłacić i być w czołówce, zamiast czekać na efekty naturalnego pozycjonowania. To również świetny sposób na szybką i niezwykle skuteczną reklamę wszelkich akcji czasowych, organizowanych przez firmę, np. sezonowych wyprzedaży, niezwykle atrakcyjnych cen, konkursów okazjonalnych wartościowymi nagrodami, promocji towarów okazjonalnych – świątecznych, szkolnych, komunijnych itd.

Wybierając kampanię linków sponsorowanych warto, więc ściśle określić cele, jakie dzięki niej chcemy osiągnąć w określonym czasie, dobrać odpowiednie i budzące w klientach zainteresowanie słowa kluczowe, uwypuklające naszą ofertę lub zdać się na firmy, które z od wielu lat z wprawą tworzą najlepsze układy tekstowe pod kampanie linków sponsorowanych Google AdWords.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *