Ciekawe reklamy

Kampania „Crocodile inside”

Burzliwe rozstanie dwojga zakochanych, rozpadający się dom i desperacka próba powrotu do siebie. Tegoroczna kampania reklamowa marki Lacoste pod hasłem „Crocodile inside” chwyta za serce i podkreśla podstawowe wartości takie jak: wytrwałość, wolność umysłu, ruch oraz kreatywność.

Żyjemy w czasach, w których sukces bądź porażka firmy bardzo często zależy od prowadzonej kampanii reklamowej. Bez względu na to czy jest to branża odzieżowa, obuwnicza, spożywcza czy kosmetyczna, to każda z nich musi zabiegać o klienta. Pomocna w tym jest reklama, która stała się nieodzownym elementem realizowanych strategii, których najważniejszym celem jest zwiększenie sprzedaży, a tym samym osiągnięcie jak największego zysku. Firmy prześcigają się w pomysłach na skuteczne kampanie reklamowe i niektóre z nich naprawdę pozostają w pamięci na dłużej.

Jedną z takich kampanii reklamowych przygotowała marka Lacoste, która w tym roku świętuje 85-lecie istnienia. I chociaż mogłoby się wydawać, że marka jest znana i nie potrzebuje reklamy, to ich nowe, bardzo oryginalne wideo, rozpoczynające kampanię reklamową pod hasłem „Crocodile inside”, warte jest dostrzeżenia.

Marka Lacoste przygotowała niezwykle poruszający spot, przedstawiający burzliwą kłótnię dwojga zakochanych w sobie osób oraz jej następstwa. Reklama kończy się słowami „Life is a beautiful sport”. Warto w tym miejscu przypomnieć także wcześniejszą kampanię Lacoste zatytułowaną „Timless”, gdyż obie mają przypominać ponadczasową elegancję stylu marki. Należy bowiem pamiętać, że chociaż marka kojarzy się ze sportowym i casualowym stylem, to jednak jej korzenie znajdują się we Francji. Zatem elegancja i nutka nonszalancji od zawsze jest obecna w projektach brandu.

Za kreację nowej kampanii reklamowej odpowiada agencja BETC z Paryża. Jej głównym elementem jest 90 sekundowy spot reklamowy, a całość uzupełniają zewnętrzne wizualizacje. Zadaniem reklamy jest podkreślenie podstawowych wartości marki takich jak: wytrwałość, wolność umysłu, ruch oraz kreatywność. Elegancja Lacoste ma być sposobem na życie i przekraczać wymiar czysto stylistyczny. Istotne jest, aby być eleganckim w każdej sytuacji, nawet gdy walczy się z różnymi przeciwnościach losu.

Podobnie jak w poprzednich kampaniach Lacoste, w filmie występuje para. W bohaterów spotu wcielili się Oulaya Amamra i Kevin Azaïs. Historia miłości pary nie jest jednak wyidealizowana i romantyczna. W reklamie widzimy kłótnię zakochanych, między którymi powstaje metaforyczna luka. Burzliwe rozstanie potęguje rozrywany na pół budynek, w którym mieszkali.. Dopiero wówczas oboje uświadamiają sobie, że posunęli się za daleko, chcą walczyć o tę miłość i desperacko wrócić do siebie. Powrotowi towarzyszą spektakularne akrobacje. Intensywność i emocje filmu wzmacnia utwór „L’Hymne à l’amour” Edith Piaf.

Kampania reklamowa marki Lacoste obecna jest w telewizji, mediach cyfrowych i na plakatach od 19 maja.

Zostaw komentarz