Email marketing – czy warto?
W 1971 roku Ray Tomlinson wysłał pierwszą wiadomość tekstową przez Internet i odtąd email stał…
W 1971 roku Ray Tomlinson wysłał pierwszą wiadomość tekstową przez Internet i odtąd email stał…
Podobno nie ma trudnych klientów, są tylko trudne sytuacje. W internecie trudny klient może pisać…
Współczesny marketing nieustannie ulega przemianom ze względu na bardzo silny wpływ mediów społecznościowych. To właśnie…
Zaplecze pozycjonujące jest jednym z podstawowych narzędzi pracy osób, które zajmują się pozycjonowaniem stron internetowych….
Urządzenia mobilne są obecnie najczęściej używane do przeglądania Internetu. Dlatego też serwisy, które nie są…
Rozwój mediów społecznościowych odbywa się bardzo dynamicznie. Trzeba dokładnie śledzić trendy, aby efektywnie wykorzystywać ich…
Networking jest jednym z narzędzi, które jest wykorzystywane w marketingu, również w budowaniu wizerunku marki….
Ścieżki dotarcia do potencjalnych klientów są różne. Różna jest też ich skuteczność i koszty. Jakie…
Śledząc informacje na temat SEO można dojść do sprzecznych wniosków. Z jednej strony wynosi się…
Jakiś czas temu w środowisku SEO zawrzało, gdy Yandex – rosyjski potentat w dziedzinie wyszukiwarek…