Ciekawe reklamy

Kampania ING „Liczą się ludzie”

Reklama ING Banku Śląskiego stawia na ludzi. Cała kampania opowiada o życiowych marzeniach, a jej hasło brzmi „Liczą się ludzie”. Kampania ma charakter wizerunkowy i została przygotowana przez firmy Brain, Gong i Lowe Media. Kreację kampanii przygotowała firma Brain, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Lowe Media. Za reklamę w internecie odpowiada agencja Gong.

W spocie występują osoby w różnej sytuacji życiowej i w różnym wieku. Opowiadają o swoich planach i najskrytszych marzeniach. Ambasador marki, Marek Kondrat podsumowuje ich wypowiedzi stwierdzając „Dobrze, jeśli wiesz, czego chcesz, a jeszcze lepiej, jeśli to zrobisz”. Podkreśla, że zawsze warto mieć plany i marzenia i trzeba je realizować.

W ramach kampanii uruchomiono stronę internetową Liczasieludzie.pl. Poza spotem można na niej znaleźć krótkie opowieści o swoich marzeniach znanych blogerów oraz vlogerów, których konsekwencja w realizacji własnych celów może być inspiracją dla innych. W filmikach występują osoby takie jak Łukasz Jakóbiak, Przemysław Pająk, Artur Kurasiński, Monika Mikowska oraz Anna i Marcin Nowakowie. Ich wypowiedzi uzupełnione zostały o grafiki przygotowane specjalnie przez rysowników i ilustratorów takich jak Paweł Jońca, Katarzyna Bogucka, Bartosz Kosowski czy Adam Lapko. W serwisie zaplanowano także uruchomienie konkursu na najciekawsze plany i marzenia.

Promocję zaplanowano także na outdoorze oraz w placówkach, wykorzystując materiały POS.

Bank realizuje swoją strategię zgodnie ze swoim hasłem, dlatego kampania ma w zanadrzu także reklamy produktowe. Jak pokazują badania Polacy oczekuję jasnych informacji i edukacji w zakresie finansów i zarządzania pieniędzmi. ING Bank Śląski od wielu lat edukuje, inspiruje i mobilizuje do podejmowania decyzji finansowych z głową. Zachęca także do oszczędzania i dbania o swoje bezpieczeństwo finansowe. Reklamy umacniają wizerunek banku, jako instytucji, która wspiera, uczy i motywuje do oszczędzania.

Zostaw komentarz