Kampanie w serwisach partnerskich

Promowanie firmy, jej produktów, usług czy innowacyjnych technologii polega przede wszystkim na znalezieniu maksymalnie wielu osób zainteresowanych odwiedzeniem strony lub też samym zakupem danego artykułu. Zasięg reklamy, jaki firma musi wziąć w tym przypadku pod uwagę musi być nie tylko duży, ale i dobrze dopasowany do potencjalnej, zaciekawionej grupy docelowej internautów. Ciekawym pomysłem, które przynieść może duże zyski mogą się okazać dobrze zorganizowane kampanie reklamowe w internetowych serwisach partnerskich.

Jak wygląda taka kampania? Dodając naszą przykładową firmę do branżowego katalogu, zyskujemy możliwość wyświetlania reklam własnej firmowej strony w innych serwisach partnerskich, które należą do firmy głównej. Zyskujemy więc po pierwsze reklamę w katalogu, a po drugie wiele reklam bannerowych w serwisach partnerskich. Mogą to być strony różne tematycznie, lub podobne, z których każda skupią inną bazę internautów. Nasze firmowe bannery są zatem wyświetlane na wielu witrynach, które odwiedza wiele osób, z których coraz większy procent przybywa również na naszą firmową stronę. Taka kampania w serwisach partnerskich jest niezwykle skuteczna, a jej plusem jest fakt, że zwykle albo jest bardzo tania, albo wręcz bezpłatna, na określonych regulaminem zasadach.

Poza klasycznymi sieciami partnerskimi warto również zwrócić uwagę na udział firmy i jej ewentualną współpracę z sieciami reklamowymi, w których za określoną cenę – nasze bannery reklamowe mogą wyświetlać się na stronach biorących udział w takiej współpracy, podczas gdy nasze firmowa strona – emituje reklamy pozostałych partnerów. Obopólna współpraca w jednym i drugim przypadku zawsze przynosi zyski, a strona naszej firmy, czy portalu korzysta na dodatkowych odwiedzinach internautów, oraz wpływach finansowych, jakie niosą za sobą takie odwiedziny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *