Reklama telewizji TNT


Agencja: Duval Guillaume Modem

 „Add some drama” to marketing partyzancki w mistrzowskim wykonaniu. Na skwerze w małym belgijskim miasteczku panuje spokojna, wręcz senna atmosfera. Uwagę przechodniów przykuwa postumencik, na którym umieszczono wielki, czerwony przycisk. Zawieszona nad nim tablica informuje „Naciśnij, aby dodać dramatyzmu”. Oczywiście na śmiałka długo czekać nie trzeba. Uruchamia maszynerię i nagle w ciche otoczenie wdziera się akcje rodem z filmów sensacyjnych.

Kampania kanału telewizyjnego TNT trafia w sendo z przekazem (oferujemy Ci wrażenia), jednocześnie jest to świetna zabawa, do której zostaje zaproszony zarówno uczestnik wydarzenia, jak i widz. Dzięki temu „Add some drama” osiągnęło ogromny zasięg viralowy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *