Promocja firmy przez katalogi branżowe

Kreowanie wizerunku firmy i utrwalanie w pamięci klientów jej nazwy, asortymentu i ciekawych produktów oraz marki warto rozpocząć od dodawania wpisów o firmie w branżowych katalogach, spisach i internetowych rejestrach działalności gospodarczych. Dodając firmę do wielu liczących się rynku katalogów zyskujemy nie tylko dodatkowy link do naszej firmowej witryny, ale także reklamę, szybszy sposób odnalezienia firmy przez przyszłych klientów i możliwość skorzystania z oferowanych dodatków, które skutecznie wypromują firmę w wyszukiwarkach.

Promocję firmy w takich spisach warto zacząć od lidera, jakim w internecie jest baza firm Firmy.net. Z pomocą tego wysoko notowanego katalogu zyskujemy nie tylko cenny wpis reklamowy zawierający dane firmy, zasięg jej działania, dobrą treść oferty i dane kontaktowe, ale również atrakcyjne formy promocji dodatkowej takie jak pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach, promocję w portalach partnerskich, szczegółowe statystyki odwiedzin, możliwość dodawania opinii o firmie przez jej klientów, mapkę lokalizacyjną działalności, linki sponsorowane w Google, wyszczególnienie marek i specjalizacji naszej firmy a nawet profesjonalną stronę www utworzoną w ramach wpisu.

Interesującymi dla samej firmy, a także dla jej klientów są też katalogi branżowe, które promują firmę kreując jej wizerunek za pomocą galerii zdjęć, informując o firmowych wydarzeniach i aktualnościach, okazjach cenowych itd. Taka dobrze przeprowadzona, kompleksowa promocja firmy w spisach branżowych może jej w krótkim czasie przynieść wieloprocentowy wzrost oglądalności samej witryny, a tym samym i wzrost realnych zysków.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *