Ciekawe reklamy

Kampania społeczna „Kocham. Szanuję.”

Przemoc domowa w Polsce to ciągle bardzo duży problem, bo większość przestępstw jest niezgłaszanych. Bardzo rzadko dochodzi do skazania dręczycieli, którzy z upływem lat czują się bezkarnie, a to potęguje ich agresję. Z myślą o ofiarach przemocy domowej powstała wymowna kampania społeczna pod hasłem „Kocham. Szanuję”, w którą zaangażowały się znane artystki i osoby publiczne. Celem kampanii jest przekonanie krzywdzonych kobiety do szukania pomocy oraz wzbudzenie wśród świadków przemocy poczucia obowiązku do zareagowania. Czytaj dalej “Kampania społeczna „Kocham. Szanuję.”” »

Kampania „Liczą się ludzie” (ING Bank Śląski)

Reklama ING Banku Śląskiego stawia na ludzi. Cała kampania opowiada o życiowych marzeniach, a jej hasło brzmi „Liczą się ludzie”. Kampania ma charakter wizerunkowy i została przygotowana przez firmy Brain, Gong i Lowe Media. Kreację kampanii przygotwała firma Brain, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Lowe Media. Za reklamę w internecie odpowiada agencja Gong. Czytaj dalej “Kampania „Liczą się ludzie” (ING Bank Śląski)” »

Serce i Rozum – kampania Orange jako przykład wykorzystania brand hero

Sześć lat w reklamach, niezwykle wysoka rozpoznawalność oraz ponad dwa miliony fanów na Facebooku. Niewiele kampanii reklamowych może się pochwalić taką skutecznością, jak Serce i Rozum marki Orange. Jak dwie postacie podbiły Polskę i odświeżyły wizerunek marki, która wcześniej niekoniecznie dobrze kojarzyła się konsumentom? Czytaj dalej “Serce i Rozum – kampania Orange jako przykład wykorzystania brand hero” »

5 ciekawych kampanii społecznych

social media public relations

Bakhtiar Zein/bigstockphoto.com

Kampania społeczna jest zestawem różnorodnych działań, które zostały zaplanowane w określonym czasie oraz mają wspólny cel, jakim jest wzrost wiedzy, zmiana kierunku myślenia, poszerzanie świadomości, uświadamianie społeczności, zmiana zachowań wobec określonego wcześniej problemu społecznego. Kampania społeczna skierowana jest do określonej grupy docelowej. Może stosować narzędzia i techniki reklamowe oraz PR, ma swój określony budżet, który często jest dużo skromniejszy, niż budżety kampanii komercyjnych, a przecież tak samo kampania społeczna jak kampania komercyjna musi liczyć na skuteczność i szerokie dotarcie do swojego odbiorcy. Na wagę złota jest zatem kreatywność agencji reklamowych, aby kampania odniosła zamierzony skutek, a budżet wystarczył na zrealizowanie głównego celu, jakim jest skierowanie uwagi na określony problem społeczny. Czytaj dalej “5 ciekawych kampanii społecznych” »