Pozycjonowanie

Jak pozycjonować firmę w mapach Google?

Dobrze zoptymalizowana i pozycjonowana wizytówka w Google może się przełożyć na wygenerowanie większego ruchu na stronie internetowej. Warto wiedzieć, jak w kilku krokach można zdobyć więcej klientów. Dla osób prowadzących własną firmę dobra widoczność w Internecie jest niezwykle istotna dla efektywnego funkcjonowania działalności. Z kolei użytkownicy po wpisaniu zapytania w wyszukiwarce oczekują precyzyjnej odpowiedzi i sugestii odnośnie swojego zapytania. Czytaj dalej “Jak pozycjonować firmę w mapach Google?” »

Samodzielne pozycjonowanie

SEO

tashatuvango/bigstockphoto.com

Masz stronę internetową? Chciałbyś ją pozycjonować, ale nie dysponujesz póki co środkami na ten cel? Nic straconego. Możesz samodzielnie rozpocząć pozycjonowanie witryny. Wbrew pozorom, podstawowe działania nie wymagają ogromnej wiedzy, a jedynie trochę cierpliwości i czasu. Czytaj dalej “Samodzielne pozycjonowanie” »

Nowoczesne pozycjonowanie

Google

Są branże, w których sytuacja zmienia się bardzo powoli, są też takie, gdzie wszystko szybko mknie naprzód. Pozycjonowanie stron należy do tego drugiego rodzaju. W tym fachu trzeba nieustannie śledzić zmiany zachodzące w internecie, aby być na bieżąco z wymaganiami stawianymi wobec SEO. Czytaj dalej “Nowoczesne pozycjonowanie” »

Czy linki w SEO stracą znaczenie?

SEO

tashatuvango/bigstockphoto.com

Jakiś czas temu w środowisku SEO zawrzało, gdy Yandex – rosyjski potentant w dziedzinie wyszukiwarek internetowych – ogłosił, iż przestanie uwzględniać linki, jako czynnik budujący wartość stron. Taka zmiana strategii ma początkowo dotyczyć tylko kluczowych, komercyjnych branż, jednak z czasem może zostać rozszerzona na wszystkie kategorie witryn. Specjaliści od pozycjonowania od razu zaczęli zadawać pytanie: czy Yandex wyznacza nowy trend w branży? Czytaj dalej “Czy linki w SEO stracą znaczenie?” »