Porady marketingowe

Jak pozycjonować firmę w mapach Google?

Dobrze zoptymalizowana i pozycjonowana wizytówka w Google może się przełożyć na wygenerowanie większego ruchu na stronie internetowej. Warto wiedzieć, jak w kilku krokach można zdobyć więcej klientów. Dla osób prowadzących własną firmę dobra widoczność w Internecie jest niezwykle istotna dla efektywnego funkcjonowania działalności. Z kolei użytkownicy po wpisaniu zapytania w wyszukiwarce oczekują precyzyjnej odpowiedzi i sugestii odnośnie swojego zapytania. Czytaj dalej “Jak pozycjonować firmę w mapach Google?” »

Rabaty jako narzędzie marketingowe – jak stosować?


Rabaty, kody promocyjne i wyprzedaże są prawdopodobnie najchętniej stosowanym narzędziem marketingowym w XXI wieku. Trend ten obecny jest zarówno w sklepach stacjonarnych, butikach, w sektorze usług, a także online. Samo zastosowanie promocji nie zawsze jest jednak skuteczne. Należy robić to w sposób umiejętny i odpowiedzialny. Jeśli chcesz wiedzieć jak w profesjonalny sposób podejść do tematu wdrażania rabatów przeczytaj poniższy tekst. Czytaj dalej “Rabaty jako narzędzie marketingowe – jak stosować?” »

Promocja lokalnej firmy w internecie

influencer

Każda firma, bez względu na wielkości, powinna reklamować się w internecie. Możliwość dokładnego ustalenia grona odbiorców pozwoli rozwinąć świadomość istnienia danej marki i zwiększyć zainteresowanie jej ofertą. Koszt reklamy internetowej będzie niewielki, gdyż standardowym sposobem rozliczania są kliknięcia w promowany link. Co ważne, podstawowa kampania nie wymaga dużego zaangażowania i wiedzy marketingowej, a może przynieść spore korzyści dla właściciela małej, lokalnej firmy. Czytaj dalej “Promocja lokalnej firmy w internecie” »

Co to jest lejek sprzedażowy?

lejek sprzedażowy

Bez względu na rodzaj oferowanych usług, sprzedaż stanowi sedno całej działalności biznesowej. Jednak zanim pojawią się wyniki sprzedażowe konieczne jest wdrożenie różnych działań, by do upragnionej finalizacji sprzedaży faktycznie doszło. Z pomocą do zrozumienia całego zjawiska przychodzi model lejku sprzedażowego, który w jasny sposób obrazuje wszelkie etapy podejmowania decyzji klienta.

Czytaj dalej “Co to jest lejek sprzedażowy?” »

Marketing w małej firmie – samodzielnie czy zlecić?

Pojęcie marketingu jest bardzo szerokie i zawiera się w nim wiele kwestii. Odpowiednia strategia marketingowa to nie tylko przyciąganie nowych klientów, ale także poszukiwanie wciąż nowych rozwiązań, by bardziej ich zadowolić. Poza tym w kwestii marketingu nie można także zapomnieć o samym planowaniu, ustalaniu cen produktów i przede wszystkim o tym, w jaki sposób chce się te produkty sprzedawać. Czytaj dalej “Marketing w małej firmie – samodzielnie czy zlecić?” »

Live-chat na stronie WWW

Każdy sprzedawca wie, że poświęcenie klientom odpowiedniej ilości czasu i uwagi jest bardzo ważne. Obecnie, w dobie ogromnej konkurencji, każda minuta zwłoki może przesądzić o tym, że klient zdecyduje się na usługi innej firmy lub zakupi produkt w innym sklepie. W tym przypadku doskonałym rozwiązaniem okazują się aplikacje typu live-chat, których zadaniem jest usprawnienie komunikacji z klientem. Dzięki takiej aplikacji obsługa klienta będzie o wiele sprawniejsza i bardziej efektywna. W czym więc tkwi fenomen live-chatów? Czytaj dalej “Live-chat na stronie WWW” »