Porady marketingowe

Email marketing – czy warto?

W 1971 roku Ray Tomlinson wysłał pierwszą wiadomość tekstową przez Internet i odtąd email stał się jedną z najważniejszych form komunikacji. Cztery lata później wysłano e-mail masowy, który trafił do 400 odbiorców i zawierał ofertę promocyjną maszyn DMC. W efekcie sprzedano wówczas towar o łącznej wartości 13 milionów dolarów. Mimo popularności portali społecznościowych i różnego rodzaju komunikatorów, email nie został przez nie wyparty i towarzyszy internautom w codziennym życiu – zarówno prywatnym jak i zawodowym. Czytaj dalej “Email marketing – czy warto?” »

Promowanie marki na Snapchacie

logo Snapchata

Rozwój mediów społecznościowych odbywa się bardzo dynamicznie. Trzeba dokładnie śledzić trendy, aby efektywnie wykorzystywać ich potencjał w promowaniu marek. Każde medium inaczej jest odbierane i skierowane jest do innej grupy docelowej. Niezwykle charakterystyczną aplikacją społecznościową jest Snapchat, którego możliwości reklamowe w Polsce stają się coraz większe. Jak można promować produkty i usługi wykorzystując popularne snapy? Czytaj dalej “Promowanie marki na Snapchacie” »

Nowoczesne pozycjonowanie

Google

Są branże, w których sytuacja zmienia się bardzo powoli, są też takie, gdzie wszystko szybko mknie naprzód. Pozycjonowanie stron należy do tego drugiego rodzaju. W tym fachu trzeba nieustannie śledzić zmiany zachodzące w internecie, aby być na bieżąco z wymaganiami stawianymi wobec SEO. Czytaj dalej “Nowoczesne pozycjonowanie” »

marketing szeptany

Marketing szeptany – najczęstsze błędy

Marketing szeptany, będący popularną formą szeroko pojętego marketingu internetowego, ma za zadanie dotrzeć do potencjalnych odbiorców polecanych przez nas produktów bądź usług za pomocą bezpośredniego, naturalnego przekazu. Jego istotą jest wiarygodność i spontaniczność komunikatu – umiejętnie stosowany wzbudza autentyczne zainteresowanie potencjalnych odbiorców naszą ofertą. Czytaj dalej “Marketing szeptany – najczęstsze błędy” »